Biztosan emlékszik a pár héttel ezelőtt lefolytatott Gerilla Villámkonzultációs Napra, amikor legégetőbb online marketing kérdéseiket feltehették nekem a kurzus azon felhasználói, akik szerették volna.
Nos a beszélgetésekről hangfelvétel is készült, és most közreadjuk a legérdekesebb és legtanulságosabb felvételeket, persze csak azokat, amelyek közreadásához az érintettek is hozzájárultak.
Íme a beszélgetések témái:
Jancsó Ernő
Ez a beszélgetés szinte végigvezeti a GPVK egyes lépésein. Konkrét gyakorlati példákon keresztül mutatja be miként ültethetők át a gyakorlatba a kurzus egyes elemei. Konkrétan: Pdf tanulmány elkészítése, upsell, back-end termék kifejlesztése. Ha még csak most tervezi online üzletét, sokat profitálhat belőle.
Neményi András
Haladó Gerilláknak ajánlott a hangfelvétel meghallgatása. Számos ötletet és tippet tanulhat belőle a csali elkészítését, reklámozását és sikerének tesztelését illetően. Ezenkívül egy sikeresen működő üzlet további növekedési lehetőségeibe is belekukkanthat.
Sztoborán Gábor
A hanganyagból megtudhatja, milyen elemek szükségesek hozzá, hogy egy nem mindennapi vállalkozás online is üzletképes legyen. Segítséget nyújthat a kétkedőknek, akikben még mindig él a bizonytalanság, hogy "…de az én cégem más!".
Tari László
Ha kezdő Gerilla akkor ez egy hasznos anyag az Ön számára, különösen ha technikai szempontból is segítségre vágyik. A beszélgetés résztvevői kivesézik a Drupal alapú weboldal rejtélyeit. Érintik az e-mail cím gyűjtés problematikáját, majd zárásképp megtudhatja miként válasszon weboldal nevet és egy villanásnyira a brand marketingről is hallhat.
Nagy Péter
Ha haladó Gerilla és most készíti saját info-termékét, akkor sokat profitálhat az alábbi két anyagból. A második részben ízelítőt kaphat a keresőoptimalizálás technikáiból és arról is hallhat miként pozícionálhatja magát szakértőként egy adott területen a legeredményesebben.
Csapó Ida
Kizárólag azon Gerilláknak, akik videó-prezentáció készítését tervezik. Jó pár dolgot megtudhat e-témáról és a Camtasia szoftver rejtelmeiről. Azért a végén egy kis tanulságot is hallhat konkrétan a Gerilla Kurzus bevezető kampányának sikeréről és hibáiról – merthogy az is volt.
Kazal Kolos
Komolyan haladó szint, azon belül is a hírlevél. Milyen arányban legyen reklám a hírlevélben és miként? Pár gondolatot azért a kereső optimalizálásról is hallhat.
Simon László
Kezdő és haladó Gerilláknak egyaránt ajánlott. Ha már létezik weboldala de átalakítaná, vagy ha most tervezi egy új honlap létrehozását. Milyen legyen az oldal kialakítása? Mi legyen a tartalom rajta? Ezekre a kérdésekre hallhatja meg itt a választ.
Újdonság: Annak érdekében, hogy Ön minél hatékonyabb lehessen, a beszélgetéseket több, különböző mértékben felgyorsított változatban is feltöltöttük. Így Ön a teljes hanganyagot 115 perc helyett akár 92 vagy 76 vagy 65 perc alatt is meghallgathatja!
Kérem, hogy a gyorsított felvételekkel kapcsolatban is írja meg véleményét, ugyanis ha többeknek is tetszik a kezdeményezés, akkor a kurzus többi hanganyagát is elérhetővé tesszük felgyorsítva.
Jó tanulást a beszélgetésekhez, és várom véleményét mind a tartalommal, mind a formátummal kapcsolatban!
Üdvözlettel:
Csepregi Balázs
A hangfelvétel innen tölthető le (jobb egérgomb/mentés másként):