Biztosan emlékszik a pár héttel ezelőtt lefolytatott Gerilla Villámkonzultációs Napra, amikor legégetőbb online marketing kérdéseiket feltehették nekem a kurzus azon felhasználói, akik szerették volna.

Nos a beszélgetésekről hangfelvétel is készült, és most közreadjuk a legérdekesebb és legtanulságosabb felvételeket, persze csak azokat, amelyek közreadásához az érintettek is hozzájárultak.

Íme a beszélgetések témái:

Cseh János:
Jánossal történt beszélgetés két nagy témát jár körbe. Egyrészt a csomagban kínált termék felépítését és tálalási módját tárgyaljuk meg. Másrészt szót ejtünk a szövegírás módjairól is. Érdemes-e magunk írni a hírleveleinket, vagy bízzunk valaki mást; hogyan tanulhatunk meg írni? Hogyan válik el egymástól a blog és a hírlevél stílusa?
Kling Péter:
Igen érdekes beszélgetés egy online oktatóanyag, infotermék és szolgáltatás beindításáról. Milyen lépésekkel kell számolni, mikről kell elgondolkodni, milyen határokat kell (illetve lehet) meghúzni a termék tervezésénél? Milyen különbségek vannak a különböző cégméretek között, ezekkel hogyan kell számolni a termék bevezetésénél.
Meichl Mátyás:
Mátyással arról beszélgettünk, hogy milyen programozási és termékfejlesztési megoldásokat tudunk nyújtani azoknak, aki online megjelenésüket is a MarketingSzoftverekre szeretnék bízni.
Neményi András:
Nagyon érdekes témát feszegetünk: ha spórolnunk kell egy termék előállításánál, akkor hol tegyük ezt? A tervezésnél, a kivitelezésnél, a megjelenítésében? A célpiacunk egy változásra hogyan reagál; milyen küszöbök vannak?
Mikor, hogyan és mennyit írjunk? Milyen mutatókból lehet leolvasni az aktuális fogadtatást? Mikor küldjük az értékesítő-levelünket? Milyen arányban küldjünk hírleveleket és értékesítő-leveleket?
Mindenkinek nagyon tudom ajánlani!
Pálinkás Miklós:
Aki nem szeretne sok szakembert alkalmazni saját cégében, annak való ez a felvétel.
Hogyan lehet minél jobban automatizálni, egyszerűen működtetni egy céget, amely csak egy jól meghatározható célpiacot szeretne kiszolgálni? Mindezt a lehető legkevesebb állandó munkatárs mellett.
Tánczos János:
Akik megakadnak a célpiac meghatározása után, azoknak kifejezetten ajánljuk ezt a fejezetet.
Miután tudjuk, hányan vannak azok, akiket érdekelhet a szolgáltatásunk, tudjuk milyen szokásaik vannak jön a következő lépés, hogy is keressük meg az ügyfeleinket? Hogyan ne ijesszük el őket azonnal; hogyan nyerjük meg a bizalmukat.
Veres Zoltán:
Ebben a beszélgetésben egy dobozos infotermék piacra dobásáról és annak körülményeiről esik szó. Hogyan dolgozik együtt, egymást kiegészítve a honlap, a regisztrációs folyamat,a hírlevelek és az infotermék promóciója.
Tari László:
Hogyan lehet adatbázist és listát építeni gyorsan amikor belépünk a piacra? Honnan szerezzünk neveket és címeket? Milyen praktikák léteznek és ezek hogyan működnek?
-------------------------
Sajnos a felvétel technikai okoknak köszönhetően számos helyen rossz minőségű; mégis feltettük, mivel igen sokan érdeklődtek iránta.
-------------------------
Kátai Lajos:
Hány oldalból álljon a honlapunk? Mennyit fektessünk a kivitelezésbe? Mi éri meg? Hogyan számítsunk ki, mi térül meg és mikor?
-------------------------
Sajnos a felvétel technikai okoknak köszönhetően számos helyen rossz minőségű; mégis feltettük, mivel igen sokan érdeklődtek iránta.
-------------------------
A fent vázolt témák csak ízelítők a beszélgetésekből; minden fejezet további témákat is taglal, így kifejezetten ajánlom Önnek a legalább egyszeri meghallgatásukat.

Amint azt már megszokhatta, az eredeti felvétel gyorsított változatai is letölthetőek, hogy rövidebb idő alatt is tudhasson végezni a meghallgatásával:

Köszönöm minden érdeklődőnek és résztvevőnek. Sajnos nem tudtam minden hanganyagot közzétenni, mert egyes felvételeknél olyan technikai hiba lépett fel, amely következtében a felvétel használhatatlannak bizonyult.

Remélem a fenti anyagok minél több segítséget tudnak nyújtani Önnek és minden Gerilla ügyfélnek.

Üdvözlettel,

Csepregi Balázs