Összefoglaló
A Gerilla Piacépítés az egyik leginkább kiszámítható és eredményes internetes stratégia. A Gerilla Piacépítés Villámkurzus segítségével megismerheti a stratégia minden részletét, és olyan gyakorlatias segítséget kaphat, amely jelentősen megkönnyíti és felgyorsítja az elmélet gyakorlatba való átültetésének folyamatát.
Gerilla Piacépítés Villámkurzus
Az Ön számára jelenleg elérhető leckék
Az első leckében bemutatjuk a kurzus használatának leghatékonyabb módját és mindazokat az anyagokat, segédeszközöket, amelyek segítségére lesznek.
Az anyag hossza: 26 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: 50%
Az anyag hossza: 26 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: 50%
A második leckéből megismerheti a Gerilla Piacépítés stratégia alapjait Wolf Gábor előadásában.
Az anyag hossza: 48 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 65%
Az anyag hossza: 48 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 65%
Az első leckében hallott előadás a legtöbbekben számos gyakorlati kérdést vet fel. Ezeket a kérdéseket beszéli meg rendkívüli aprólékossággal Csepregi Balázs és Wolf Gábor ebben a leckében.
Az anyag hossza: 82 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 30%
Az anyag hossza: 82 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 30%
A korábi leckékben szereplő módszerek egy különleges marketing eszközt adnak a kezébe, amely jelentősen megkönnyíti ügyféljelölt adatbázisának növelését. Erről szól Wolf Gábor előadása ebben a leckében.
Az anyag hossza: 19 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 0%
Az anyag hossza: 19 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 0%
Az előző leckében megfogalmazott alapelvek elméletben igen egyszerűnek tűnnek. Mégis, az alkalmazás során sokan elakadnak. Ebben a leckében azokat a kérdéseket tisztázza Csepregi Balázs és Wolf Gábor, amely kérdésekben ha tisztán lát, akkor minden további vacakolás nélkül meg tudja valósítani a tanultakat.
Az anyag hossza: 113 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 30%
Az anyag hossza: 113 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 30%
Mostanra már valószínűleg tisztán látja, hogy a Gerilla Piacépítés egy jóval komolyabb és összetettebb stratégia, mint ahogy azt első ránézésre gondolta. Az első pár leckéből megismerhette a stratégiai központi elemeit, viszont a teljes kép csak ennek a leckének a megnézése után fog összeállni.
Az anyag hossza: 80 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 70%
Az anyag hossza: 80 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 70%
Ebben az eredetileg csak a MarketingNavigátor olvasók számára elérhető interjúban Wolf Gábor és Csepregi Balázs azokról az automatizálási technikákról beszélnek, amelyek az Ön életébe is hatalmas megkönnyebbülést fognak hozni, amint elkezdi Őket alkalmazni.
Az anyag hossza: 44 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 20%
Az anyag hossza: 44 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 20%
Sokan azért akadnak el a jobbnál jobb internetes technikák alkalmazásával, mert nincs képük róla, hogy a gyakorlatban hogyan fog történni a megvalósítás, és ez leblokkolja őket. Ebben a leckében ahhoz nyújtok segítséget, hogy Ön előre lássa, hogy milyen lépésekben és hogyan fogja tudni megvalósítani Gerilla Piacépítés projektjét.
Az anyag hossza: 111 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 90%
Az anyag hossza: 111 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 90%
Sokan "irígylik" Wolf Gábor weboldalát, annak eredményességét és természetesen az ezzel járó jövedelmet. Azt viszont nagyon kevesen tudják, hogy marketing tudásán kívül mi az az egyéb ismeret, és mi az a hozzáállás, ami számára ezeket az irígylésre méltó eredményeket lehetővé teszik. Ebben a leckében egészen pontosan bemutatom Önnek, hogy mi mindent kell elsajátítania, és milyen hozzáállást kell kialakítania, ha hasonló eredményességgel szeretné online rendszerét működtetni.
Az anyag hossza: 139 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 75%
Az anyag hossza: 139 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: kb. 75%
Hogyan használja elméjét a mindennapokban, hogy az a maximális teljesítményt nyújtsa?
Módszerek és rendszerek, amelyek bárkinek garantálják a maximális kreativitást és eredményességet.
Az anyag hossza: 105 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: 40%
Az anyag hossza: 105 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: 40%
A szövegírás sokak számára egy megmászhatatlan hegynek tűnik, de nem tudják, hogy a fehér papírtól való félelem a megfelelő munkamódszerrel könnyedén leküzdhető.
A lecke videóján az első lépéstől az utolsóig végigkísérheti egy olyan értékesítési levél megszületését, amely a gyakorlatban igen jó hatékonysággal működött.
Az anyag hossza: 78 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: 100%
Az anyag hossza: 78 perc
Fontos képi anyag részaránya a prezentációban: 100%
Gerilla Piacépítés stratégiájának megvalósítása során több olyan időszak is lesz, amikor az elsőszámú fókusza értékesítési folyamatának finomhangolása, azaz az eredmények maximalizálása lesz.
A "Hatékonyságnövelés az online marketingben" szeminárium első videójában részletesen bemutatom Önnek mindazokat az alapelveket, amelyeket alkalmaznia kell, ha olyan értékesítési folyamatot szeretne, amit lehetséges optimalizálni, a második videóban pedig részletesen bamutatom a leggyakrabban alkalmazott optimalizálási módszereket, az alapoktól egészen a technikai részletekig.
A videó hossza: 90+68 perc
A videó hossza: 90+68 perc
Az elmetérképek használata egy rendkívüli hatékonyságfokozó munkamódszer, de megfelelő szoftver nélkül olyan, mint egy versenyautó, amelyben csak az egyes sebességi fokozat működik.
A Mindjet MindManager Pro 7 szoftver azonban egycsapásra megoldja ezt a problémát, és mindenki számára könnydén kiaknázhatóvá teszi az elmetérképekben rejlő lehetőségeket.
Ebben a videóban a MindManager Pro 7 általam leggyakrabban használt funkcióit mutatom be, olyan alapossággal, amely még az angolul nem tudó felhasználó számára is könnyen alkalmazhatóvá teszi a szoftvert.
A legtöbben, akik létre szeretnének hozni egy automatizált online rendszert rendkívüli mértékben alulbecsülik a tervezés és a dokumentálás jelentőségét. Ahhoz viszont, hogy fel tudja építeni eredményesen működő online rendszerét azon túl, hogy tisztában kell lennie a tervezés és a dokumentálás szerepével, azt is tudnia kell, hogy hogyan készítse el mind saját maga, mind a projektben szereplő többi személy részére a megfelelő dokumentumokat.
A Wolf Gábor 2008-as Marketing Szuperkonferenciáján készült felvétel részletesen bemutatja a tervezés és dokumentálás szerepét és módszereit, a Segédanyagok részben pedig megtalálja mindazokat a dokumentumokat, amelyeket a felvétel során látott, és amelyeket saját dokumentumai elkészítése során sablonként is felhasználhat.